טיפים שיעזרו לך לעבוד בתור עצמאי שכיר בצורה מוצלחת

פתיחת עסק משלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. בכדי להקים עסק אתם צריכים להתמודד מול בירוקרטיה רבה, לא רק בהקמה של העסק אלא גם בתפעול השוטף שלו. בעבר, הבירוקרטיה הזו הפחידה לא מעט אנשים, אך עם מגיפת הקורונה שכירים רבים הבינו כי בתור עצמאיים הם יכולים להשלים את ההכנסה שלהם עם עבודות מזדמנות כמו שליחי וולט וכדומה ולכן לא מעט אנשים פנו לאופציה הזו.

אם גם אתם חושבים על זה, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את העסק שלכם בצורה נכונה וטובה יותר.

קבלו החלטות ובנו תכנית

לרוב היזמים החדשים יש רעיון, מושג מה הם רוצים לעשות, בין אם הם יוצרים מוצר חדש או מציעים שירות. אתם חייבים להגיע עם כיוון מוכן. גם אם אתם מקימים את העסק רק לשם השלמת הכנסה, לפני שאתם מתחילים להירשם ברשויות המס, בנו לעצמכם תכנית פעולה.

אתם צריכים תוכנית מפורטת של העסק – מה המטרה שלו, היכן אתם מתכננים לעבוד בתור עצמאיים, האם אתם מתכוונים להכנסה קטנה ועבודה מול לקוח אחד, כמו שליחי וולט, או מתכננים על לקוחות רבים, כמו יועצים שונים שעובדים מול חברות רבות ועוד. ככל שתגדירו בצורה ברורה יותר את המטרה שלכם, כך יהיה לכם ברור יותר מה עליכם לעשות.

עבדו עם מומחים בתחום

אין דבר מהנה יותר מאשר סיפור הצלחה משלכם – כיצד התגברתם על סיכויים בלתי נתפסים בעצמכם, אבל המציאות היא שלא תוכלו לעשות הכל לבד. אתם פשוט לא יודעים מספיק, ופשוט אין לכם את המומחיות בכל תחום אפשרי של העסק החדש שלכם, ובמיוחד בתחומים רגישים כמו כספים, מיסים ודיווחים.

לכן, כדאי לעבוד עם חברה אשר תנהל עבורכם את כל הפן הבירוקרטי של העסק וכך תשאיר לכם זמן להתרכז בדברים החשובים באמת – העבודה עצמה. מה שיאפשר לכם להיות הרבה יותר רגועים ולהיות בטוחים כי בכל מה שנוגע לדיווחי העסק והרישומים כחוק – אתם מוגנים.

*המאמר נכתב בחסות בית לעצמאי.