שלבי בניית אתרים- מההתחלה ועד הסוף

בית העסק החדש שלכם מוכר בצורה מושלמת? מזל טוב ובשעה טובה. מה עכשיו? כיצד תוכלו למנף את בית העסק למקום גבוהה יותר? קוראים לזה בניית אתרים ואנו ערכנו עבורכם את כל השלבים מתחילתם ועד סופם.

שלב א'- לברור נכון ולייצר מטרה.

מה מצב המטרה? מה באמת צריכים? הרבה לפני בניית אתרים, יש לבחון את המטרה הראויה. אפיון הוא בראש ובראשונה לפני הכול. בחירת המטרות הן לפני הכול. מה מטרת בית העסק? האם מדובר בייצור של תדמית או באתר המשדר שדר מכירתי? הכול עניין של בחירה. כאשר יודעים אותה, ניתן לבחור שירות אשר ימנף את כל השאר יחד.

שלב ב'- לבחור את שם האתר- דומיין

השלב השני הוא לספק לאתר שם בכדי שכולם יוכלו לזהות אותו בכל דרך ובפרט נוכח מנועי החיפוש הנרחבים. כתובת דומיין צריכה להיות קלה לתפיסה ובעיקר קשורה בעניין אותו רוצים לשווק. האם מדובר בפרחים? שהרי הסיומת תהיה כשם הפרחים עצמם וכד'. ראוי לציין כי בחירת דומיין חשובה ביותר, ואין להקל בתהליך רישום דומיין, זאת על מנת להקל על מחפשי השירות ולגרום להם להישאר בטווח הרצוי ולהקל על השמירה של האתר בזיכרון בע"פ.

שלב ג'- להזין את התכנים הנכונים

נוכח בניית אתרים, יש צורך לבצע עדכון של הזנת תכנים ראויים. כל אתר והתכנים שלו, כאן למעשה יש לתת את הדגש הגדול ביותר בבחירה. אין לבחור תכנים שאינם קשורים והמטרה היא לגרום ייצור פעולה אצל העסקן בפועל. כך למעשה כניסות מרובות אל האתר, תספקנה את האפקט הראוי.

שלב ד'- אפליקציות ותמונות

נוכח כל שאר התכנים, יש לתת את הדעת בבחירת תכנים כמו תמונות או אפליקציות נרחבות. יש להיזהר בשימושים נרחבים על מנת שלא להאט את הדפים ובפרט את הגלישה. כך למעשה יוכל הלקוח הפוטנציאלי להפוך ללקוח רלוונטי.

שלב ה'- כמה זה עולה לנו?

כמו בכל דבר, יש לקחת את שלב העלויות כחלק בלתי נפרד. יש לברור כמה עולים הדברים ולא להתפשר על עלויות זולות למדי.