איך לבחור גרפולוג משפטי לבדיקת פוליגרף מקצועית ואיכותית?

אם אתם צריכים לבצע חקירת פוליגרף, ואתם מחפשים גרפולוג משפטי אשר יוכל לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר ולעשות את ההבדל בין חקירה חובבנית או לא קבילה בבית המשפט לחקירה הרבה יותר מקצועית, השקיעו את הזמן הדרוש בכדי לבצע בדיקה מדוקדקת בין החוקרים ומכוני הפוליגרף השונים השונים ולבסוף לבחור את המתאימים ביותר עבור הצרכים שלכם.

זכרו כי בחירה נכונה במקרה הזה יכולה להיות קריטית מאוד. אם לא תבחרו נכון אתם עשויים למצוא את עצמכם במצב בו התוצאות של הבדיקה לא טובות ולא מדויקות והוצאתם כסף על הבדיקה הזו לשווא.

ניסיון בביצוע חקירות פוליגרף

אחד הדברים החשובים שיש לבדוק לפני בחירת גרפולוג משפטי לחקירות פוליגרף מקצועיות ואיכותיות, הוא הניסיון שלו. חשוב שתהיו בטוחים כי אתם בוחרים באיש מקצוע אשר כבר ביצע חקירות פוליגרף מהסוג הזה לא פעם, ואתם יכולים לבחון חקירות קודמות שלו (במידה ואין עליהן איסור או הגבלת פרסום) ולהתרשם מהמקצועיות שלו לפני הבחירה.

הניסיון בביצוע חקירות פוליגרף מקצועיות חיוני לא רק עבור התוצאות של הבדיקה, אלא גם כדי שתדעו כי החוקר יודע לנהל את הבדיקה עצמה בצורה טובה ונכונה, הוא יודע לתת לנבדק את התחושה המתאימה על מנת שהבדיקה תצא מדויקת יותר ולהוביל לתוצאות הכי טובות שאפשר.

ציוד המתאים לבדיקה שלכם

עוד דבר שחשוב לבדוק לפני שבוחרים גרפולוג משפטי הוא הציוד שלו. אם אתם רוצים לקיים את הבדיקה בבית שלכם ולא במכון פוליגרף מקצועי, עליכם להיות בטוחים כי לאותו גרפולוג משפטי בו אתם בוחרים יש את הציוד הדרוש בכדי לבצע בדיקות מהסוג הזה בצורה הטובה ביותר.

בדיקות כאלו יכולות להיות בדיקות בתוך בני משפחה, לעיתים בליווי של הליך משפטי ולעיתים רק מתוך רצון לגלות את הצדק. ובכל מקרה, אל תתחילו לבצע השוואה דרך בדיקת פוליגרף מחיר או פרטים כאלו אלא קודם כל בדקו את האיכות וודאו כי אתם תקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר.