איך לנסח מודעות דרושים נכונות לצורך מילוי משרות בהייטק?

רוצים לפרסם מודעות דרושים עבור משרות בהייטק ולהיות בטוחים כי אתם עורכים את הניסוח שלכם בצורה נכונה והמודעה תוביל אתכם לכמה שיותר קורות חיים רלוונטיים המתאימים לכם? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בניסוח הנכון והמתאים אשר ימשוך את המועמדים המתאימים ביותר ויחסוך לכם את ההתעסקות במיון של קבצי קורות חיים רבים שכלל לא מתאימים לכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

במאמר זה תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לנסח מודעות משרות בהייטק בקלות ובצורה נכונה, ויסייעו לכם להפוך את תהליך הגיוס להרבה יותר פשוט והרבה יותר קל.

אל תחסכו במילים

לעיתים מפרסמי משרות בהייטק חושבים שמודעה קצרה תהיה מושכת יותר – אבל אתם חייבים להבין שזו לא פרסומת, אלא מודעת דרושים, ואם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל קורות חיים רלוונטיים ואיכותיים, אל תחסכו במילים.

הקפידו לציין במשרה את כל הדרישות שלכם, ההיקף של המשרה, מיקום החברה, דרישות נוספות רלוונטיות למקום העבודה וכל פרט נוסף שיכול להיות רלוונטי עבור המעמד. בצורה הזו יהיה לכם הרבה יותר קל עם קורות החיים שיתקבלו, ומראש מועמדים שלא מתאימים למשרה לא ישלחו את קורות החיים שלכם.

בקשו לציין ציפיות שכר

פעמים רבות בחברות השונות נתקלים במקרים בהם מגיע מועמד מבטיח אשר עונה על כל הדרישות ומתאים לכל מה שהחברה מחפשת, אך לאחר שעבר את כל השלבים ומגיע הזמן לדבר על תנאי השכר – מגיעות מחלוקות אשר לעיתים גורמות למועמד לוותר על מועמדותו ועל העבודה באותה חברה. לכן כדאי מראש להוסיף באותן מודעות משרות בהייטק שאתם מפרסמים לציין את ציפיות השכר עם קורות החיים, כך יהיה לכם קל יותר לסנן מועמדים אשר ציפיות השכר שלהם הרבה יותר גבוהות ממה שאתם יכולים להציע להם.

היכן מפרסמים?

שימו לב היטב גם למקום בו אתם מפרסמים את המודעות שלכם. אם אתם רוצים לקבל קורות חיים רלוונטיים ואיכותיים יותר, הדבר הטוב ביותר הוא לפנות אל חברת השמה המתמחה בהייטק והיא כבר תבצע את התהליך עבורכם.