ויזת לימודים לישראל מסדירים אצל עורך דין הגירה לישראל

הגירה לישראל לצורכי לימוד ניתנת להסדרה באמצעות אשרת שהייה א/2. אשרה זו מונפקת על ידי משרד הפנים הישראלי וניתנת לנתינים זרים המבקשים ללמוד בישראל. על מבקש-האשרה להצטייד ברשימת המסמכים הבאה כדי לממש את אשרת א/2: מסמכי קבלה ללימודים, אישורים (רצוי חשבוניות) על תשלום שכר לימוד, תעודת לידה מקורית, דרכון בתוקף, תמונת פספורט הנושאת צילום עדכני והוכחת אפשרויות כלכליות למחיה בישראל בתקופת השהייה בה. כיצד ניתן לזרז את קבלת האישור לוויזה שלכם? אצל עורך דיו הגירה לישראל.

יש לכם מסמכי בקשת ויזה א/2 לישראל? הפנו אותם למשרד עורכי דין מומחה

במשרד זה הטיפול בבקשות הנו עובדתית מהיר יותר מאשר התנהלות עצמית מול משרד הפנים. עורך דין הגירה לישראל יוכל לאגד את המסמכים, לספק הסברים מנומקים במיוחד לגבי יכולות המחיה שלכם בארץ ובכך להחיש ביחס לכל מבקש אחר, גם מבקשים שהגישו את המסמכים שבועות לפניכם, את קבלת הוויזה המיוחלת.

הגשת המסמכים בפועל במשרד והכנת הבקשה

עורך דין הגירה לישראל יקבל לידיו את כל המידע על שהייתכם בישראל, כולל דרכי מימון המחיה שלכם. הוא יאגד את כל המסמכים שאתם צריכים להגיש, כשאת הדרכון הוא יצלם וישיב לכם את המקורי. המסמכים, לרבות הדרכון המצולם יאוגדו לבקשה אחידה שתישלח לאחר כבוד למשרד הפנים. פקידי משרד הפנים יתנו קדימות למי שעובד דרך משרד עורך דין הגירה לישראל ולכן הוויזה תהיה ברשותכם מהר במיוחד, ביחס לכל מבקש אשרה אחר.

כדאי להכיר: הסדרת אזרחות אמריקאית

משרד עורך דין הגירה מטפל גם בבקשות לקבלת אזרחות אמריקאית. בשונה מהשגת אזרחות במדינות אחרות זהו מסלול ארוך שדורש כמה מסמכים מלווים בדרך. קרש הקפיצה המשמעותי בתוכם הוא הגרין קארד משום שבשונה מוויזה זו אשרת שהייה מלאה, כולל לימודים ועבודה, אבל לא כולל הצבעה במערכות בחירות בכל דרג שהוא. מחזיק גרין קארד שלוקח על עצמו לחיות שנים רבות בארה"ב ולהגדיר אותה מרכז חייו יקטין מאד את סיכויי שלילת הגרין קארד שלו. גרין קארד עשוי להפוך לאזרחות כנגד מגורים של שנים רבות בארה"ב, חתונה עם אמריקאי/ת או דרך קרוב משפחה אחר המחזיק באזרחות זו. במשרד עורכי דין מסייעים להשיג גרין קארד או דסרך ייחוס משפחתי או מעסיק או באמצעות ויזת עסקיםE-2  שהמחזיקים בה מקדמים מאד את סיכוייהם לגרין קארד.