מה חשוב לבדוק לפני הזמנת שירות פוליגרף?

אם אתם רוצים להזמין שירות פוליגרף לבית שלכם, לבית העסק שלכם או לכל מקום אחר, ישנם דברים חשובים אשר עליכם לבדוק לפני ההזמנה של השירות עצמו. ככל שתבצעו בדיקה מדוקדקת ויסודית יותר של הדברים הללו תוכלו ליהנות משירות הרבה יותר איכותי והרבה יותר מקצועי ותוכלו להיות בטוחים כי השירות אותו אתם מקבלים יבוצע על הצד הטוב ביותר. את הפרטים הרבים אותם אתם צריכים לבדוק לפני הזמנת שירות פוליגרף ניתן לחלק לשני חלקים שונים – פרטים הקשורים בחקירה עצמה אותה אתם צריכים לבצע ופרטים הקשורים במכון החקירות עצמו.

פרטים הקשורים בחקירה אותה יש לבצע

לפני שמזמינים שירות של חקירת פוליגרף ישנם פרטים רבים אותם יש לבדוק וקשורים לחקירה אותה אתם מעוניינים לבצע. לדוגמא, האם החברה אותה אתם מזמינים יכולה לבצע חקירה מסוג זה (אם מדובר בחקירה רגישה מאוד, תחום חקירה מורכב וכדומה), האם לחברה יש את הציוד הדרוש בכדי לבצע חקירה מסוג זה, האם החברה מסוגלת לעמוד בלוחות הזמנים לביצוע החקירה גם במצבים מורכבים בהם נדרשת חקירה מיידית ועוד. כלל הפרטים הללו יאפשרו לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים חברת פוליגרף אשר מתאימה לכם ולצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר ובצורה הנכונה ביותר עבורכם.

פרטים הקשורים במכון הפוליגרף בו אתם בוחרים

בכדי להיות בטוחים כי אתם מזמינים מכון פוליגרף אשר יענה על הצרכים השונים שלכם ויעניק לכם את השירות הטוב ביותר עליכם לבצע בדיקה על מכון הפוליגרף עצמו. בדקו היטב את הוותק של המכון, מהו הניסיון של הצוות בתחום, מהם ההמלצות או חוות הדעת מהלקוחות של המכון, מיהם החוקרים של אותו מכון וכל פרט נוסף אשר יכול להפוך את הבחירה להרבה יותר פשוטה עבורכם ולהעניק לכם אפשרות לבחור את החברה המתאימה לכם בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה. כמובן, זכרו לבדוק גם את המחיר אותו דורש מכון  הפוליגרף בעבור השירות ובדקו האם המחיר תואם לממוצע המחירים בשוק והאם המחיר שווה ומשתלם לעומת השירות אותה תקבלו בתמורה  מאותה חברה.